- Galaktyczne Mroczne Bractwo http://www.gmb.pun.pl/index.php - Edukacja http://www.gmb.pun.pl/viewforum.php?id=22 - Speed Sim http://www.gmb.pun.pl/viewtopic.php?id=83 |
Skin - 2007-03-28 00:15:59 |
taki trochę nie profesjonalny będzie to poradnik ale cóż :P |
Pabool0790 - 2007-03-28 09:10:43 |
Jest to dobre ale skad mam wiedziec ile obronca ma czego? jak mam sie to dfowiedziec |
Skin - 2007-03-28 09:54:27 |
technologia szpiegowska to podstawa! :P |
Pabool0790 - 2007-03-28 10:01:03 |
aha dzieki bo nie wiedzialem mniej wiecej na ktorym poziomie musze miec? |
Skin - 2007-03-28 12:58:21 |
w/g mnie standard to tak 10-11 ale na tym uni to pewnie tak ze 14 ;P |
Pabool0790 - 2007-03-28 13:57:21 |
oki powoli zaczynam to budowac |
Kosciej - 2007-03-28 16:45:21 |
Speed sim działa dokładnie tak jak modół który prowadzi bitwy na ogame, więc SS zawsze ma racje, tylko pokazuje uśrednione wyniki. Po każdej symulacji należy kliknąć na guzik "Pokaż wyniki" który znajduje się po prawej stronie. |
Skin - 2007-03-28 19:42:59 |
ja tam speed simowi nie ufam xD nie raz się na nim zjechałem(miałem większe straty niz sim pokazywał) |
Pabool0790 - 2007-03-28 19:47:48 |
to kijowe to cos |
Skin - 2007-03-28 19:54:23 |
kijowe to nie jest ale troszkę czasami oszukuje |
Pabool0790 - 2007-03-29 10:01:22 |
Aha rozumiem |
StillCold - 2007-05-07 22:53:22 |
Witam, prosze o aktualizacje do linku bo ten jest stary ... A przydałby mi się ten programik ;) |
Hammer - 2007-05-07 23:33:09 |
Nie chodzi o to że on nie ma racji, on prawdopodobnie ma racje, ktokolwiek miął rachunek prawdopodobieństwa ten wie o czym mówię. Bo moduł w grze to pewnie funkcja liczącą prawdopodobieństwo trafienia i uszkodzenia jednostek z inicjatora liczb pseudolosowych. Ale jak każdy kto miął z tym do czynienia wie (z tym zagadnieniem w programowaniu) tam nie ma liczb losowych, są pseudolosowe, więc wszyto w gruncie rzeczy zależy od inicjacji mechanizmu, a to z reguły jest czasem w formacie unixowym (tzn sekundowym) danej chwili, więc on nie działa dokładnie tak samo, znaczy może działa tak samo, ale za początek losowania ma inny parametr więc losuje inne liczby, inne "prawdopodobieństwa", inne wyniki. Dlatego Speed sim robi kilka(naście) symulacji i wyciąga z nich średnie. Chociaż skrajne raporty też można obejrzeć. |