Skin - 2007-03-28 00:15:59

taki trochę nie profesjonalny będzie to poradnik ale cóż :P

zacznijmy od samego speed sima można go ściągnąć stąd SpeedSim.zip
starsza wersja speed sima nie ma "nowego" statku jakim jest pancernik
http://img68.imageshack.us/img68/1047/25086504gw0.jpg
jeśli masz już speed sima to upewnij się że masz "nową" wersje
a teraz opis w jaki sposób możemy posługiwać się tym zmyślnym programikiem
jest to bardzo proste xD
wystarczy powpisywać odpowiednie ilości statków i/oraz obronę jakie mają stoczyć ze sobą bitwę np.
http://img410.imageshack.us/img410/8960/21489527se3.jpg
należy pamiętać by wpisywać technologie jakie posiada agresor i obrońca bo ma to ogromne znaczenie!
dajmy na to  taką sytuację
http://img442.imageshack.us/img442/2854/20669353xd5.jpg
technologie są na takich samych poziomach
a gdy chociaż jedną z technologi podniesiemy o choćby 1 poziom efekt końcowy bitwy może się diametralnie zmienić oto przykład:
http://img62.imageshack.us/img62/3721/76176978as0.jpg
niby jeden poziom technologi a jaka różnica...
PAMIĘTAJ SPEED SIM NIE ZAWSZE MUSI MIEĆ RACJĘ!
dla tego ja gdy atakuję kogoś a znam jego techy to podwyżam je o 1 lub dwa poziomy wtedy mam w miarę pewność że nie będzie niespodzianki ;)
to by było wszystko jeśli będzie ktoś miał jakieś pytania to pisać odpowiem na nie o ile będę znał odpowiedź :P

Pabool0790 - 2007-03-28 09:10:43

Jest to dobre ale skad mam wiedziec ile obronca ma czego? jak mam sie to dfowiedziec

Skin - 2007-03-28 09:54:27

technologia szpiegowska to podstawa! :P
sondami szpiegowskimi skanujesz kolesia i jeżeli masz dość wysoką technologie szpiegowską to zobaczysz jakie ma tech obrone i flote przeciwnik :D

Pabool0790 - 2007-03-28 10:01:03

aha dzieki bo nie wiedzialem mniej wiecej na ktorym poziomie musze miec?

Skin - 2007-03-28 12:58:21

w/g mnie standard to tak 10-11 ale na tym uni to pewnie tak ze 14 ;P

Pabool0790 - 2007-03-28 13:57:21

oki powoli zaczynam to budowac

Kosciej - 2007-03-28 16:45:21

Skin napisał:


PAMIĘTAJ SPEED SIM NIE ZAWSZE MUSI MIEĆ RACJĘ!

Speed sim działa dokładnie tak jak modół który prowadzi bitwy na ogame, więc SS zawsze ma racje, tylko pokazuje uśrednione wyniki. Po każdej symulacji należy kliknąć na guzik "Pokaż wyniki" który znajduje się po prawej stronie.

Skin - 2007-03-28 19:42:59

ja tam speed simowi nie ufam xD nie raz się na nim zjechałem(miałem większe straty niz sim pokazywał)

Pabool0790 - 2007-03-28 19:47:48

to kijowe to cos

Skin - 2007-03-28 19:54:23

kijowe to nie jest ale troszkę czasami oszukuje

Pabool0790 - 2007-03-29 10:01:22

Aha rozumiem

StillCold - 2007-05-07 22:53:22

Witam, prosze o aktualizacje do linku bo ten jest stary ... A przydałby mi się ten programik ;)

Hammer - 2007-05-07 23:33:09

Nie chodzi o to że on nie ma racji, on prawdopodobnie ma racje, ktokolwiek miął rachunek prawdopodobieństwa ten wie o czym mówię. Bo moduł w grze to pewnie funkcja liczącą prawdopodobieństwo trafienia i uszkodzenia jednostek z inicjatora liczb pseudolosowych. Ale jak każdy kto miął z tym do czynienia wie (z tym zagadnieniem w programowaniu) tam nie ma liczb losowych, są pseudolosowe, więc wszyto w gruncie rzeczy zależy od inicjacji mechanizmu, a to z reguły jest czasem w formacie unixowym (tzn sekundowym) danej chwili, więc on nie działa dokładnie tak samo, znaczy może działa tak samo, ale za początek losowania ma inny parametr więc losuje inne liczby, inne "prawdopodobieństwa", inne wyniki. Dlatego Speed sim robi kilka(naście) symulacji i wyciąga z nich średnie. Chociaż skrajne raporty też można obejrzeć.

GotLink.plpsycholog Piła